Halaman

Iklan Free-Klik la yerr..

Photobucket

Ahad, 11 Disember 2011

Bantuan Rakyat 1 Malaysia DAP



Hebat cetusan idea daripada PM DS Najib Tun Razak. Seluruh Malaysia beberapa hari ini memperkatakan tentang Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M). Malah ada ahli-ahli parlimen dan DUN pembangkang turut mempromosikan produk BR1M. Antaranya ialah YB Wong Ho Leng iaitu MP Sibu dan ADUN Bukit Assek,  yang turut mempromosikan di laman sosial Twitter. Tahniah YB. Yang baik katakan baik, ye tak? Seperti pepatah English, "give credit when its due."

CTS mendapat tahu, juak-juak Pakatan Haram antara orang yang pertama turun mendapatkan borang. Yang kita tahu, seminggu sebelum borang BR1M dikeluarkan, juak-juak inilah yang paling lantang mengutuk Kerjaan BN di kedai kopi. Apabila borang BR1M dikeluarkan pada 10 Disember, depa la orang pertama yang datang, merebut dan mengisi borang tersebut. Ibarat seperti meludah ke langit, jatuh ke muka sendiri, juak-juak pembangkang ini malu-malu khinzir. Mereka tahu produk bantuan ilham Perdana Menteri amat bermanafaat buat kesemua Rakyat Marhaen di Malaysia.

Buat juak-juak penyokong Pakatan Haram, jangan malu dan jangan segan. Bagi yang berkelayakan silalah isi borang. UMNO/BN telah, sedang dan akan berkhidmat untuk Rakyat tanpa mengira fahaman politik. Seperti tema dan slogan kempen terbaru Chegubard, A.B.U bukan "Asal Bukan UMNO" tetapi "Allah Bersama UMNO/BN".

Sumber Dari : http://khairulryezal.blogspot.com/

Terima Kasih

Tiada ulasan: