Iklan Free-Klik la yerr..

Photobucket

Selasa, 6 Disember 2011

Post Pertama Aku

Ramli Sarip


'Dengarlah Hai Teman,
Dengarkan Bersama,
Aku Menulis Bukan Kerna Nama...'

Assalamualaikum W.B.T...
Ni post pertama aku utk blog ni...Blog ni je lah..Blog lain2 dh banyak ;-)

Tentang Aku. Aku berasal dari  nun diutara Semananjung tanah melayu..faham-fahamlah na..

Bukan apa, blog ni aku lahirkan beliau sebab nak lepaskan beberapa rasa kurang puas hati aku tentang semua aspek kt Malaysia. Jadi aku nak lepaskan rasa tak puas hati aku ni bagi satu Malaysia tau..

Tak kiralah dari segi Hiburan,Sukan,Politik dan macam-macam lagi lah yang membolehkan rasa tidak puas hati aku..

Jadi kepada kawan-kawan dan sahabat-sahabat yang ada membaca artikel-artikel kat blog ni silalah beri sedikit komen dan pendapat untuk renungan kita bersama..Tudia... ;-)

Salam dan Selamat Berblog sahabat-sahabat Blog..


























.

Tiada ulasan: