Halaman

Iklan Free-Klik la yerr..

Photobucket

Selasa, 6 Disember 2011

Fauziah Ahmad Daud (Ogy) nak Saman Johan



Ni benda yang pertama aku tak puas hati untuk aku menulis dalam blog ni..
Bukan apa..Malam tu aku mmg terhibur la dengan kelaku(tingkah laku) diorang ni kt FFM..
Johan macam biasa la..Lawak dia tak pernah menghampakan..Digandingkan pulak dengan Ogy yang gila-gila sikit tu..Tup-tup Ogy boleh tak puas hati dan terus nak saman Johan. Apa kes ni..Agak-agak la..Dulu si Ogy ni bukan laser lagi mulut dia...berapa ramai artis nak saman dia..Ni baru melawak sikit dah nak saman orang..

Bukan tak tau perangai Johan tu macam mana..Ogy tu pun terkinja-kinja kt stage malam tu..
Hadoii..Marah betul aku first time dengar cerita Ogy nak saman ni..Macam bodoh pn ada..Nak popular balik dengan cara saman menyaman ni ke?

Dah banyak artikel pasal benda ni..Tapi aku tulis lagi.. ;-) Sebab aku tau berjuta lagi orang tak puas hati.
Apapun rilek Johan, Kalau dia saman silap la dia..Dicemuh oleh masyarakat nanti..
Ewahh..ayat tu.. ;-)

1 ulasan:

takpuashati berkata...

Komen-komen sikit ok..trima kasih