Halaman

Iklan Free-Klik la yerr..

Photobucket

Rabu, 7 Disember 2011

Website/Blog Hiburan atau Gosip

Website / Blog Hiburan


'Jangan Kau Pandang Bibir Yang Manis,
Kerna Dia Bisa Menghancurkan,
Jangan Kau Pandang Wajah Yang Indah,
Kerna Dia Bisa Merancunmu'

Ni pulak pasal ketidak puasan hati aku tentang banyak sangat blog yang nak cerita hal-hal Artis..
Banyak tu tak kisah sebab rezeki masing² samada blog tu laris ke tak, tapi yang jadi masalahnya semua nak hampir sama je.

Tak payah la aku sebut setiap blog² tu..Faham² je la...Lagi satu ada satu website / blog yang buat cerita pasal artis ni yang paling aku benci tau tak sebab ape? sebab ni ha...

1) Artis yang dia suka dia puji melambung² walaupun artis tu sebenarnya xde la berapa nak baik.
2) Artis yang dia tak minat bukan main dia hentam. Nak buat cerita ke ape ke..buat je la..jgn nak pilih bulu..biar pembaca niilai sendiri..
3) Nak masukkan plak bab politik..Artikel plak kdg² ada berbau Politik yang menunjukkan dia tak suka parti politik tu..'Come On bro'..

Ada lg tapi takde idea nak tulis..hehe..Korang pun boleh menilai kot...
Tapi bukan semua la yang aku maksudkan, ade gak yg OK..(cover la sikit,nanti ade plak org xpuas hati ;-) )

Korang rasa patut ke aku tak puas hati bab ni..Komen skt.. Thanks..

Tiada ulasan: